Artis Tempatan

“Syuk selalu datang rumah dia, suatu hari perempuan ni nak terjvn bangunan”- Jiran

 

Terbaru, menerusi akaun Twitter @laudyataylor seorang warga maya mendakw4 Fara Salleh pernah mengugut untuk membvnoh diri dengan cara terjvn daripada apartmentnya.

Dakwa warga net tersebut menerusi mesej peribadi yang dihantar kepada @laudyataylor, selain bukti bergambar dia juga memiliki video wanita tersebut sedang berdiri di luar tingkap sambil dipujuk Shuk yang berada di beranda rumah.

Dia turut mengakui menghubungi pihak bomba kerana khuatir wanita yang didakwa sebagai Fara Salleh itu benar-benar terjvn dari bangun4n.

Bagaimanapun katanya, wanita tersebut lari masuk ke dalam rumah selepas pihak bomba dan polis tiba.

Kejadian tersebut dikatakan berlaku pada bulan April baru-baru ini.

Hantaran dibuat @laudyataylor itu menarik perhatian Kecik yang kemudiannya memberitahu dia pernah melalui ‘drama’ ciptaan Fara Saleh beberapa tahun dahulu.

Di ruangan komen rata-rata warga net berpendapat Fara Salleh  memerlukan rawatan ment4l sekiranya cerita yang dikongsi  benar-benar berlaku.

 

Selain itu, ada warga net turut mendedahkan kandungan Whatsapp dihantar Fara Salleh kepada isteri Shuk, Sera.

Menerusi Whatsapp tersebut Sera telah dihina oleh Fara Salleh yang memanggilnya dengan nama haiwan dan menggelarkan anaknya sebagai anak iblis.

Dalam pada itu Gempak sempat membuat tinjauan di laman sosial Instagram (IG) dan mendapati, beberapa akaun menggunakan nama Fara Salleh sudah mula diwujudkan netizen.

Salah satu daripadanya mendedahkan beberapa bukti mengenai sikap sebenar wanita tersebut.

Manakala gambar-gambar di IG asal Fara Salleh juga sudah dipadam.

Terdahulu, pelawak dan penyampai radio Shuk Sahar didakwa mempunyai hubungan svlit bersama seorang wanita sehingga ‘kekasihnya’ itu menggvgurkan kandungan.

Gambar kecik bersama Fara Salleh

Aku bukan nak buka 4ib sendiri….”- Kecik tak bangga buat Dos4. Ini ...

sumber :gempak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *