” Tak de sape nak jeles..” – Caprice Cakap Ada Benda Yang Kurang Baik Team Ustaz Ebit Buat Di Gaza..

Di Instagram, Caprice sekali lagi tampil dan memberitahu bahawa konflik yang berlaku antaranya dengan Ustaz Ebit Lew (UEL) bukan disebabkan masalah kemurungan yang dialami. Jelas Caprice, gangguan fikiran itu berlaku susulan terbit rasa kecewa kerana usaha jihadnya diganggu pihak luar.

Nama ni terlalu mahal

Menurut Caprice, hal tersebut bukan pertama kali berlaku. Tambahnya, banyak badan bukan kerajaan yang tidak berani bersuara mengenai hal yang terjadi. Ini kerana, mereka semua dipercayai takut dengan netizen. Ujar Caprice, dia memohon masyarakat jangan mendesak dirinya untuk melakukan sesuatu di luar jangkaan. Jelas Caprice, dia terpaksa hadam dan melalui semua yang berlaku secara seorang diri.

Tak ada siapa pun yang dengki

Sebab kebaikan di buat, bila di buat salah orang tak nampak


Di akhir posting, Caprice berharap semua masyarakat dapat berfikir secara logik. Ini kerana, tiada seorang pun yang dengki dan cemburu dengan team Ustaz Ebit Lew. Jelasnya lagi, hal yang berlaku di misi Gaza merupakan penyebab dirinya dan team-team yang lain susah untuk masuk ke Gaza selepas ini.

Sumber: Caprice

1 Comment

  1. X jdi mslh laa cappig wehhh…itu ada cara ust abit dan team tersendiri…ke ko nk duit drpd ust abit dan ko bwk die masuk Gaza…so ust abit x setuju…ko nk kencing ust abit x menjadi…kan???😝😝😝ko dan nadir dah buat kerje ni dan rancangan ko terbantut…jdi ko buat2 cerita yg bg aku kecil je tu…mungkin team ust abit bergambar nk buat koleksinya atau kenangan yg x dpt dilupakan…alasan ko susah nk masuk bln soal nya…tu sbb ko masuk sana bg rasuah kat org sana supaya ko bebas bergerak kut…Bodo!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*